دانلود FIFA 15 - بازی فیفا 15
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:31
دانلود FIFA 15 - بازی فیفا 15
(93/11/12) تغییرات:

نسخه کرک شده Ultimate Team Edition توسط گروه 3DM بر روی سایت قرار گرفت!

هر سال طرفداران بازی‌های کامپیوتری که از طرفداران سر سخت فوتبال هم هستند با شروع فصل جدید منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی تحسین شده، موفق و فوق العاده محبوب FIFA هستند. شاهکار شرکت EA Sports که علاوه بر راضی کردن طرفداران ثابت خود هر سال تعداد بیشتری از طرفداران رقیب خود یعنی PES را به سمت خود می‌کشاند و فاصله رقابت را به نفع خود بیشتر و بیشتر می‌کند. امسال هم طبق سنت سال‌های پیش با شروع فصل جدید، نسخه جدید بازی FIFA با ویژگی‌های جدید منتشر شد. مسئولان ساخت بازی ادعا کرده اند که FIFA 15 از تمامی نسخه‌هایی که تا به حال منتشر شده است جذاب‌تر و پر هیجان‌تر است و برای شفاف سازی بیشتر آن را با نسخه سال قبل یعنی نسخه 14 مقایسه کرده‌اند و این نسخه را بسیار قوی‌تر از نسخه قبلی معرفی کرده‌اند. البته تعداد زیادی از منتقدین و سایت‌های معتبر ارزشیابی بازی‌های کامپیوتری این ادعای سازندگان بازی را تایید کرده‌اند. شعار امسال بازی فیفا «بازی را حس کنید» (Feel the Game) است و نشان می‌دهد که سازندگان بازی تا حدی بر روی روان بودن سبک بازی کار کرده‌اند که بتوانید بیشترین لذت را از دریپل زدن، به ثمر رساندن گل‌های متفاوت، پاس کاری، بازیکن یابی و  غیره ببرید! در ادامه برخی از ویژگی‌های نسل جدید بازی فیفا به اختصار معرفی شده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود FIFA 15 - بازی فیفا 15,simulation, sport, شبیه سازی, ورزشی,
دانلود 50 Cent: Blood on the Sand XBOX 360, PS3 - بازی 50 سنت: خون روی شن برای ایکس باکس 360 و پلی ا
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:22
دانلود 50 Cent: Blood on the Sand XBOX 360, PS3 - بازی 50 سنت: خون روی شن برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

50 Cent Blood on the Sand عنوان بازی اکشنی است که برای دو کنسول XBOX360 و PS3 منتشر شده و ماجرایی از رپر معروف یعنی 50 Cent را روایت می کند . داستان بازی مربوط به کنسرتی می شود که به او قول 10 میلیون دلار داده اند اما مسئول کنسرت قادر به پرداخت آن نشد و در عوض تفاوق کردند تا چیز دیگری را بگیرد که خود آن نیز توسط گروهی دیگر به سرقت می رود . حال شما با کمک یکی از اعضای گروهی به نام G-Unit که دارای 3 عضو با نام های Tony Yayo, Lloyd Banks, و DJ Whoo Kid به دنبال انتقام و پس گرفتن اموال خود هستید . شما می توانید یکی از 3 شخصیت این گروه را انتخاب کنید و به 50 Cent کمک کنید . در بازی نیز سلاح های مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را با پول نقد خریداری کنید . همچنین می توانید سلاح های قدیمی خود را نیز ارتقاع دهید و قدرت آن ها را افزایش دهید . سلاح های بازی به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام از نظر قدرت ، برد و ... دارای تفاوت هایی هستند که هر کدام در شرایطی مختلف عملکردی مختلف خواهد داشت . یکی از مهمترین تصمیماتی که در طول بازی باید بگیرید انتخاب اسلحه ای است که در شرایط مختلف بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد .



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود 50 Cent: Blood on the Sand XBOX 360, PS3 - بازی 50 سنت: خون روی شن برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3,action, ps3, پلی استیشن 3, xbox 360, ایکس باکس 360, اکشن,
دانلود Resident Evil 4 Ultimate HD Edition - بازی اهریمن مقیم نسخه کاملا HD
نوشته شده توسط امید در ساعت 18:39
دانلود Resident Evil 4 Ultimate HD Edition - بازی اهریمن مقیم نسخه کاملا HD

شاید در نگاه اول این سوال به ذهن شما برسد، که چرا مسئولان سازنده بازی این نسخه از بازی، یعنی قسمت چهارم آن را برای ارتقای گرافیکی برگزیده اند. پاسخ این سوال محبوبیت بالای نسخه چهارم نسبت به نسخه های بالاتر یعنی پنج و شش می باشد. این نسخه به صورت HD و با گرافیک بسیار عالی منتشر شده است. همان طور که اطلاع دارید در این نسخه از بازی مشهور و محبوب Resident Evil شما در نقش مامور مخصوص لئون کندی بازی خواهید کرد. ماموریت او نجات دختر رئیس جمهور آمریکاست که ربوده شده بود. او در مسیر خود در روستایی در حومه یکی از شهرهای اروپا با موجودات و خطرات عجیبی رو به رو می شود که جان او را تهدید می کنند که از آن جمله می توان به زامبی های اره به دست اشاره کرد که از سری های قبل به این نسخه مهاجرت کرده اند. لئون در این سفر با موجوداتی عجیب مواجه می شود که از یک آفت ناشناخته به وجود آمده اند. همچنین شخصی که باعث به وجود آمدن این مشکلات است، کنترل ذهن روستاییان را به دست گرفته و آن ها را در سر راه لئون قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: , adventure, اکشن, ماجرایی,
دانلود Gas Guzzlers Extreme - بازی سرعت بی نهایت
نوشته شده توسط امید در ساعت 11:25
دانلود Gas Guzzlers Extreme - بازی سرعت بی نهایت

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل (GamePad) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است. اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: Gas Guzzlers Extreme, بازی ماشین سواری, دانلود Gas Guzzlers Extreme - بازی سرعت بی نهایت, دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme, دانلود بازی ماشین های مسابقه ای, دانلود بازی هیجان انگیز مسابقه ای, دانلود بازی های گرافیک بالا,
دانلود پچ جدید بازی فوتبال PESEdit 2013 Patch v3.1
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:52

دانلود پچ جدید بازی فوتبال PESEdit 2013 Patch v3.1

PESEdit 2013 Patch v3.1 : پچ جدید بازی محبوب فوتبال حرفه ای 2013 با امکانات جدید توسط تیم محبوب pesedit منتشر شد..

ویژگیهای پچ 3.1 :

* مدل جدید کفشهای جدید آدیداس زیرو و ال زی
* 30 چهره جدید و بازیکنان جدید تیم گالاتاسرای,کلا 700 صورت جدید در تیمها
* بازیکنان جدید در Atletico, Besiktas, Bielefeld, Hungary, Lyon, Mexico, Nigeria, Romania, Valencia و..
* 208 ترنسفر و نقل و انتقال جدید فصل
* ساخت 69 بازیکن غایب
* اسکوربورد جدید در ورزشگاه FOX
* رفع باگ در بازی آنلاین و آفلاین بازیکنان و رفع مشکل کرش بازی ها
* و.....

 



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پچ جدید بازی فوتبال PESEdit 2013 Patch v3, 1, ,
دانلود نسخه کم حجم بازی Crysis 3 blackbox 2013
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:48

دانلود بازی اکشن Crysis 3 Digital Deluxe 2013

Crysis 3 blackbox 2013 : باالخره انتظارها به سر آمد و یکی از گرافیکی ترین بازی های جهان نسخه ای دیگر عرضه کرد.بازی کرایسیس ۳ از بازی هایزیبای سبک اکشن اول شخص شوتر است ، که چند سالی است که این بازی در بازی سازی موفق بوده است.بازی های دیگری مانند Call of Duty هم در این سبک بازی هستند ولی در هر نسخه فرق زیادی نمی کند ولی این بازی در هر نسخه بازی کامل تری می شود ، گرافیک بهتر می شود و استفاده از سلاح ها هم بیشتر..مسولان این بازی گفته اند که بازی ترکیبی از دو فضای گوناگون است ، یعنی یکی از آن ها جنگل ها است و یکی دیگر شهر نیویورک در آمریکا.
داستان بازی:
زمان بازی سال ۲۰۴۷ را نشان می دهد یعنی دقیا ۲۴ سال پس از داستان بازی نسخه دوم! شهر بازی همان شهر نسخه قبلی همان نیویورک است ولی این شهر تفاوت های زیادی با نسخه قبلی دارد انگار نه انگار که همان نیویورک نسخه دوم است.شرکت Crynet Enforcement & Local Logistics و یا به اختصار (C.E.L.L) حالا با قدرت بیشتری نسبت به قبل شهر نیویورک را تصرف کرده است .این شرکت تهاجم موجودات فضایی Ceph را هم کنترل کرده است. به همین منظور حصار هایی به شکل گنبد با نام Nano-Demo در مکان های خاصی در شهر قرار داده تا حمله موجودات را کنترل کند. یکی از معروف ترین این حصار ها Liberty Demo نام دارد که در جزیره منهتن است.جزیره منهتن جایی است که بخشی از وقایع اصلی بازی در آنجا اتفاق می افتد.این حصار ها مانند یک گلخانه عمل می کنند و باعث شده است که محیط های سرسبز بیشتر شوند و حتی زمین را به شکل یک جنگل درآورند.جنگل های وسیعی به وجود آمده است که حالت عادی برای به وجود آمدن آن ها حدود ۵۰۰ سال است.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه کم حجم بازی Crysis 3 blackbox 2013, ,
بازی Settlers 7 Paths to a Kingdom Deluxe
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:46

Deltafox For The Game - مرجع بزرگ دانلود بازی

The Settlers 7 Paths to a Kingdom Deluxe Gold Edition 2013 : نسخه فول و دیلاکس طلایی بازی زیبای settlers منتشر شد.از آن دسته کمپانی هایی است با توجه به سابقه اش کمتر روی بازیهای استراتزیک کار میکند .اما به تازگی بازی استراتزیک جدید از سوی این شرکت منتشر شده که میتوان گفت تحولی در بازیهای این سبک به وجود اورده است که استودیوی سازنده  این بازی Blue Byte و ناشر آن کمپانی بزرگ Ubisoft هست .بازی The Settlers 7 Paths to a Kingdom یک بازی استراتژیک Real Time و شهرسازی پیشرفته می باشد  بدین صورت که ابتدا در این بازی به یک روستای ساده و کوچک  در دوره رنسانس و در مناطق زیبایی از اروپای میانی کار خود را آغاز می نمایید و بصورت مرحله به مرحله و بخش به بخش آن را به یک قلمرو پادشاهی بزرگ برای خود توسعه می دهید. در حین انجام این فرآیند، بایستی زنجیره های تولیدی و سیستم حمل و نقل خود را بصورت بهینه تنظیم نموده و ارتقا دهید تا قلمرویی که می سازید قدرتمندتر و باشکوهتر گردد شما برای پیشرفت مسیر های مختلفی را میتوانید انتخاب کنید ،نظامی ،علمی یا تجاری . .نقشه بازی بسیار وسیع هست و شما مطئما غرق زیبای،عظمت و شکوه ان خواهید شد دنیای عظیم پر از جنگل های انبوه ،جاده ها،چمنزارها ،دشت ها ،مزارع،روستا ها،رودخانه های پر آب و زلال ،کوهستان های برفی و … همه و همه باعث دشه اند تا این بازی به یکی از بهترین نمونه های بازیهای استراتزیک تبدیل شود



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Settlers 7 Paths to a Kingdom Deluxe, ,
بازی Runner2 Future Legend of Rhythm Alien
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:42

Runner2 Future Legend of Rhythm Alien 2013

Runner2 Future Legend of Rhythm Alien 2013 : بازی شبکه ای و محبوب کنسولهای xbox,ps3,wii  برای pc منتشر شد.بازی Runner 2 مورد تحسین منقدان و برنده جایزه IGF شده است. بازی Runner 2 یک بازی برحسب ریتم موزیک می باشد که توسط شرکت Gaijin Games برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Runner 2 بازیکنان را در محیط فوق العاده قرار میدهدو دارای ۵ دنیای هیجان انگیز می باشد. بازی دارای ۱۲۰ مرحله همراه با هجوم مرگبار ۵ غول طی ابن مراحل. بازی دارای ۸ کاراکتر مختلف می باشد که میتوانید با هر کدوم که دوست داشتید بازی رو به پایان ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: بازی Runner2 Future Legend of Rhythm Alien, ,
دانلود Herofy Final - پازلی جدید و جذاب در یک بازی متفاوت
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:24

دانلود Herofy Final - پازلی جدید و جذاب در یک بازی متفاوت

Herofy یک بازی سرگرم کننده ، جالب و مناسب برای سنین مختلف است که در عین سرگرمی و سادگی می تواند مدت زمانی نسبتا طولانی همه کاربران را سرگرم کند. پازل بازی به شکلی جذاب طراحی شده و با نمونه های مختلف و قدیمی تر کاملا تفاوت دارد ؛ هر مرحله به شکل جدید طراحی می شود و راه رسیدن به پایان آن با مدل قبلی کاملا متفاوت است. کاربر می تواند یکی از دو نفر اصلی که یک دختر و یک پسر هستند را انتخاب کند تا پس از حل چند مرحله و یافتن پازل های مختلف و همچنین جمع آوری سرمایه یک منطقه به آب و علف را به روستایی آباد تبدیل کنند.
انجام بازی تنها با ماوس صورت می گیرد اما تفاوتش با نمونه قبلی در این مدل بازی ها امکان چرخاندن میز پازل است ؛ کاربران باید در هر مرحله از بازی Herofy نقش اول بازی را به دربی که در پازل تعبیه شده برساند ؛ لازم است گاهی با چرخش صحیح میز پازل کار را ساده تر نماید. گرافیک بازی در حد مطلوبی بوده و می تواند حداقل برای سیستم های معمولی بسیار مناسب و سرگرم کننده باشد ضمن این که می توان دقت افراد در حل پازل ها را هم افزایش دهد.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Herofy Final - پازلی جدید و جذاب در یک بازی متفاوت, Herofy, puzzle game, بازی فکری مخصوص کودکان, بازی سرگرم کننده, دانلود Herofy, دانلود بازی کم حجم, دانلود بازی پازل, دانلود بازی سرگرم کننده,
دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر
نوشته شده توسط امید در ساعت 18:48





 

میهن وب هاست

برای دیدن نظرات کاربران میهن وب هاست اینجا کلیک کنید

کیفیت خدمات میزبانی وب را با ما تجربه کنید!

www.MihanWebHost.com

فروش ویژه ساعت مچی شیک کاسیو به همراه جعبه شیک و گارانتی تعویض
 

 فروش ویژه ساعت کاسیو طرح ادیفایس  با کیفیت بسیار بالا در یک حراجی فوق العاده! با 50 درصد تخفیف ویژه به مدت محدود

شما کاربر گرامی مبتوانید با کلیک بر روی لینک خرید پستی و پر کردن آن این محصول فوق العاده کاربردی را به جای 79000 تومان فقط و فقط با 39000 تومان ( زیر قیمت خرید و کل بازار و اینترنت )

در سراسر ایران ابتدا دریافت نمایید و پس از دریافت توسط پست جمهوری اسلامی و رویت محصول هزینه آن را به مامور پست بپردازید

ساعت زیبای کاسیو با طرحی بسیار زیبا و شکیل , بسيار مستحكم و شكيل با طرحي كاملا اس‍‍پورت و ورزشي , شیشه ضد خش و وزن 185گرم با بند استیل!
این ساعت سنگین ترین ساعت کاسیو میباشد برای همین بسیار شکیل و زیباست بسیار کمیاب است. این ساعت را حتما باید از نزدیک ببینید !!!

 

تلفن دفتر پشتیبانی : 05117670902
قیمت: فقط 39,000 تومان به همراه جعبه شیک با بیش از 60 درصد تخفیف ویژه به تعداد محدود

---------------------------------------------------

 فروش ویژه تیشرت لاغری مردانه  با کیفیت بسیار بالا در یک حراجی فوق العاده! با 50 درصد تخفیف ویژه به مدت محدود

شما کاربر گرامی مبتوانید با کلیک بر روی لینک خرید پستی و پر کردن آن این محصول فوق العاده کاربردی را به جای 75000 تومان فقط و فقط با 35000 تومان ( زیر قیمت خرید و کل بازار و اینترنت )

تی شرت لاغری ساخته شده از الیاف و پارچه فوق العاده راحت است طراحی خواص آن باعث می شود در ضمن اینکه بدن فشار زیادی نمی آورد ولی فرم بدن را همانند ورزش کارن نمایان می کند حرکت های روزانه کار در اداره و حتی ورزش با آن هیچ مشکلی ندارد. بعد از پوشیدن این تی شرت شما می توانید لباس و پیراهن مورد علاقه خود را بپوشید در ضمن اینکه هیچ کس نمی تواند باخبر شود که زیر لباس شما این تی شرت را پوشیده اید. با اطمینان خاطر می توان گفت که تنها این محصول است از لحاظ راحتی جواب دهی سریع و مطمئن از بهترین روش برای خوش فرمی خود است.

برخی ویژگی های محصول:
- نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
- راحت و محکم
- در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
- با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
- محکم با دوام و مقاوم
- مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
- نوع پارچه کشی منحصر به فرد.

جهت مشاهده سایز بندی محصول اینجا را کلیک کنید (بر اساس این سایز بندی سایز مربوطه خود را در قسمت پیغام برای ما بنویسید )

تلفن دفتر پشتیبانی : 05117670902
قیمت: فقط 35,000 تومان با بسته بندی بسیار شک و اورجینال به همراه جعبه شیک با بیش از 50 درصد تخفیف ویژه به تعداد محدود

 

 

دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر

نوشته شده توسط Feisal در تاریخ جمعه، 24 آذر ماه 1391
دانلود Oktoberfest Manager v0.1 بازی مدیریت جشن اکتبر
Oktoberfest Manager یکی دیگر از بازی های کم حجم و بسیار زیبا می باشد که در سبک مدیریتی ساخته شده است. در این بازی شما مدیر یک کافی شاپ بسیار بزرگ در یکی از معروفترین پارک ها هستید. در ابتدای کار شما با تعداد محدودی کارگر سر و کار دارید و باید نوشیدنی , کیک و سایر چیزها به مشتریان دهید و به مرور در شغل خود پیشرفت خواهید کرد و کارگران بیشتری را استخدام می کنید و مشتریان زیادی را نیز جذب کافی شاپ خودد خواهید کرد و صاحب پول بیشتری می شوید. پس با توجه به شغل و کارگرانی که دارید می توانید ترقی کنید و کافی شاپ را گسترش داده و مشتریان را راضی نگه دارید و به طبع ثروت بیشتری بدست آورید. هم اکنون این بازی سرگرم کننده را می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Oktoberfest Manager v0, 1 بازی مدیریت جشن اکتبر, بازی 2012, بازی آرکید, بازی استراتژی, بازی استراتژیک, بازی جشن اکتبر, بازی سرگرم کننده, بازی مدیریتی, بازی هیجانی, بازی کامپیوتری, بازی کم حجم, مدیریت جشن اکتبر,
دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه
نوشته شده توسط امید در ساعت 18:46

دانلود Oozi Earth Adventure v1.0 بازی زیبا و ماجراجویانه

 

Oozi Earth Adventure یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب در سبک بازی های ماجراجویی می باشد. داستان این بازی کم حجم  که از گرافیک دو بعدی بهره مند است در مورد یک خلبان به نام Oozi می باشد که در یک سیاره ناشناخته گرفتار شده است. Oozi که در واقع خلبان یک سفینه فضایی می باشد پس از خراب شدن سفینه اش مجبور شده است به خانه باز گردد و در این بین دشمننان زیادی وجود دارند که تصمیم در نابودی Oozi دارند. حال شما باید در نقش این خلبان ظاهر شوید و به وی کمک کنید که بتواند به خانه بازگردد. در طول بازی شما با دشمننان مختلفی روبرو می شوید که بیش از 10 دشمن قدرتمند هستند و شما باید تمامی قابلیت ها و قدرت هایی که دارید را کشف کرده و از آنها در مراحلی که پیش رو دارید استفاده کنید و در نهایت به مقصد برسید. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Oozi Earth Adventure v1, 0 بازی زیبا و ماجراجویانه, بازی آرکید, بازی اکشن, بازی سرگرم کننده, بازی سفینه فضایی, بازی فضایی, بازی ماجراجویانه, بازی ماجرایی, بازی مخصوص کامپیوتر, بازی معمایی, بازی هیجان انگیز, بازی هیجانی,
دانلود Luxor Adventures - بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:50

دانلود Luxor Adventures - بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده

نسخه ی جدید بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز و البته سرگرم کننده Luxor به تازگی منتشر شده است. این نسخه که Luxor Adventures نام گرفته است به مانند نسخه های قبلی در ژانر بازی های پازل قرار می گیرد که کاربر یا همان بازی کننده باید با قرار دادن پازل های مختلف در هر مرحله به جلو قدم بردارد. این نسخه که 80 مرحله را در خود جای داده است برای تمامی سنین مناسب بوده و همه می توانند با آن سرگرم شوند.
دو مرحله هم به صورت مخفی در هر مرحله گنجانده شده که تنها کاربران حرفه ای و باهوش خواهند توانست آن ها را پیدا کرده و رمز و راز آن دو مرحله را هم کشف کنند.
هر مرحله از نظر ظاهری کاملا با مرحله قبلی و بعدی متفاوت است و به همین سبب به هیچ وجه خسته کننده نخواهد بود. گرافیک و طراحی بازی و همچنین موزیک های دلنشینی که در طول بازی پخش می شوند به جذاب تر شدن کار کمک زیادی می کنند. Luxor Adventures همچنین قابلیت های متعدد دیگری هم برای سرگرمی دارد که تنها کاربرانی که این بازی را از آسان دانلود دانلود می کنند به آن ها دست پیدا خواهند کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Luxor Adventures - بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده, Luxor Adventures, بازی فکری و جذاب, دانلود Luxor Adventures, دانلود بازی مخصوص کودکان, دانلود بازی کم حجم مناسب کودکان, دانلود بازی پازل, دانلود بازی سرگرم کننده,
دانلود بازی اکشن Dynasty Warriors 6
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:42

دانلود بازی اکشن Dynasty Warriors 6

Dynasty Warriors 6 : نسخه دیگری از سری بازی های اکشن سامورایی Dynasty Warriors که بر اساس رمان معروف سه امپراطوری Three Kingdoms که یک اکشن حماسی و جنگجویانه در ژانر بازی های ساموریایی که عمده مبارزات آن با شمشیر است را به تصویر می کشاند . القا خوب طعم مبارزات تن به تن به بازیکن امکان نابود کردن یک تنه تمامی دشمنان برای رسیدن به هدف را همچون اکثر بازیهای کلاسیک پرطرفدار می دهد . گرافیک خوب بازی در کنار شمشیر بازی بسیار تاثیر گذار بازیکن و تاثیر خوب ضربه بر حریفان کمک کرده تا Dynasty Warriors 6 را یکی از بهترین های ژانر بازی های سامورایی بدانند !



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن Dynasty Warriors 6, ,
دانلود ورژن جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons for PC v3.1.0
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:56

دانلود ورژن جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons for PC v3.1.0

Angry Birds Seasons for PC v3.1.0: ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین نسخه فصلها با مراحل جدید عرضه شد.فصلها! پرندگان خشمگین در انواع فصلها حجوم میبرند و نابود میکنند.فرقی نداره بهار باشه یا تابستان و یا پاییز و زمستان همه خشمگین هستند و در این فصلها میتوانید مراحل را دنبال کنید.. موضوع بازي از اين قرار است كه پرندگان كوچك و زيبايي در حال زندگي آرام خود هستند كه ناگهان يك روز متوجه ميشوند كه تخم هايشان دزديده شده و با كمي تحقيق متوجه ميشوند كه دزد تخم ها خوك هايي هستند كه در همسايگي اين پرندگان زندگي ميكنند . و اين پرندگان تصميم به نابودي خوك ها ميگيرند تا تخم هايشان را از چنگ خوك ها در بياورند.
شروع بازي و مراجل ابتدايي به شما ياد خواهد داد كه در اين بازي چگونه بايد عمل كنيد . به دليل همين آموزشي بودن چند مرحله ابتدايي ممكن است فرض كنيد با يك بازي ساده رو به رو هستيد.اما اگر چند مرحله جلو برويد متوجه سختي و معماهاي پيچيده و شيرين اين بازي خواهيد شد.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ورژن جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons for PC v3, 1, 0, ,
خبرررررررررررر وبلاگ
نوشته شده توسط امید در ساعت 1:4

با سلام خدمت همه دوستان و بازدید کنندگان قرار است فروم این وبلاگ هم راه اندازی شود لذا از همه دوستان تقاضا دارم با نظر دادن به من راهنمایی کنی ادرس فروم ما http://4everclub.loxblog.com/forum دوستان خواهشمنمهر چه زودتر به من کمک کنید تا فرمممممم به کار بیافتد خیلیی ممنونم از لطف شما دوست دار شماا امید مدیر وبلاگ پاتوق همیشگی......



:: موضوعات مرتبط: بازی، نرم افزار، مالتي مديا ، اينترنت ، گرافيك ، امنيتي ، ابزارهاي سي دي ، كاربردي ، کتاب، ارشيو صوتي و تصويري، دانلود فيلم ، دانلود انیمیشن و مستند، مداحي، دانلود سریال، موزیک، موزیک ویدئو، اس ام اس، خبر ، سيستم عامل، عکسستان، موبایل، بازی، نرم افزار، عکس، کلیپ، کتاب، ،
دانلود Pranksterz Off Your Boss - بازی مشابه همسایه جهنمی
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:38

دانلود Pranksterz Off Your Boss - بازی مشابه همسایه جهنمی

از بازهای رایانه ای که مدت ها قبل نمونه های مختلفی از آن ارائه شد و در زمان خود هوادارن زیادی هم داشت سری های مختلف همسایه جهنمی بود که با سبکی جالب می توانست همه کاربران را سرگرم کند اما شرکت تولید کننده پس از ارائه چند نسخه دست از ساخت مدل های جدید کشید و نمونه های دیگری ارائه نداد. اما شرکت دیگری توانسته با ارائه مدل های مشابه اما جالب و جذاب تر بازی هایی را طراحی کند که بازهم بتوانند کاربران را سرگرم کنند. Pranksterz Off Your Boss یکی از این نمونه ها است که به همان سبک بازی های همسایه شیطانی یا جهنمی طراحی شده و کاربر باید در نقش یک فرد زیرک و باهوش همسایه خود را مورد آزاد و اذیت قرار دهد تا این که به مراحل بعدی قدم گذارد.
این بازی هم با گرافیک مناسب ، حجم مناسب ، ساده بودن در اجرا و طی کردن مراحل مختلف و البته موضوع جالبش می تواند اسباب سرگرمی همه کاربران در سنین مختلف را فراهم آورد. موزیک های جالب ، انیمیشن های فوق العاده جذاب هم دو نکته کلیدی هستند که بسیار به زیباتر شدن بازی کمک می کنند. اما در این نسخه نقش اول باید به جای همسایه رئیس خود را مورد آزاد و اذیت قرار دهد و با عصبانی شدن او بتواند امتیاز کسب کند ؛ گاهی هم عدم سرعت و دقت باعث خواهد شد رئیس از ماجرا بو برده و این کارمند خود را حسابی ادب کند. Pranksterz Off Your Boss به صورت نسخه فشرده شده در ادامه مطلب قرار داده شده تا شما کاربران با آن سرگرم شوید.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Pranksterz Off Your Boss - بازی مشابه همسایه جهنمی, بازی مشابه همسایه جهنمی, بازی همسایه جهنمی, بازی سبک و کم حجم, بازی سرگرم کننده, دانلود بازی, دانلود بازی Pranksterz Off Your Boss, دانلود بازی سرگرم کننده,
دانلود Lost Chronicles: Fall of Ceasar - بازی سرگرم کننده و جذاب
نوشته شده توسط امید در ساعت 18:41

دانلود Lost Chronicles: Fall of Ceasar - بازی سرگرم کننده و جذاب

از سری بازهای جدید و البته جذابی که مدت کوتاهی است عرضه شده و ما هم نمونه های مختلفی از این مدل بازی ها را در سایت قرار داده ایم Lost Chronicles: Fall of Caesar نام گرفته است. بازی بسیار جذاب در ژانر بازی های Hidden Object که موضوع فوق العاده جالبی هم دارد. طراحی بسیار زیبای بازی کمک خواهد کرد تا همه کاربران سرگرم شوند؛ به همان سبک مدل های قبلی کاربران باید به دنبال اشیاء گمشده ای باشند که به صورت کاملا زیرکانه ای در تصاویر بازی مخفی شده اند.
گرافیک بازی فوق العاده مناسب بوده و با توجه به حجمی که بازی دارد می تواند دلیل مناسبی برای دانلود این بازی باشد. موزیک های دلنشین هم که پای ثابت تمامی مدل های این گونه بازی ها بوده در این نسخه هم به وضوح خود نمایی می کند. Lost Chronicles: Fall of Caesar محیط کاملا فانتزی داشته و با چند مرحله متفاوت می تواند اسباب سرگرمی شما کاربران عزیز را فراهم آورد. پس پیشنهاد ما دانلود و سرگرمی به واسطه انجام این بازی است.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Lost Chronicles: Fall of Ceasar - بازی سرگرم کننده و جذاب, Lost Chronicles: Fall of Caesar, بازی مخصوص کودکان, بازی کم حجم مخصوص کودکان, دانلود بازی Lost Chronicles: Fall of Caesar, دانلود بازی فلش, دانلود بازی فکری, دانلود بازی سرگرم کننده,
دانلود Farm Frenzy Ancient Rome - بازی جذاب و سرگرم کننده
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:10

دانلود Farm Frenzy Ancient Rome - بازی جذاب و سرگرم کننده

بالاخره پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه ی جدید از سری بازی های Farm Frenzy منتشر شد. بازی بسیار جذابی که به ظاهر ساده است اما در عمل گاهی آنچنان سخت و دشوار می شود که حرفه ای ترین کاربران هم با سرعت عمل بالای خود از پس انجام مراحل طی زمان های تعیین شده بر نمی آیند. این بار Farm Frenzy به رم باستان رفته و با نام Farm Frenzy Ancient Rome قرار است که کاربران را سرگرم کند.
این نسخه از بازی که به مانند مدل های قبلی از گرافیک بالایی بهره می برد برروی سیستم های سخت افزاری معمولی هم قابل نصب و اجرا بوده و با موزیک دلنشنین و مناسبی که در بازی اجرا می شود همه را سرگرم خواهد کرد. این نسخه هم موضوعی که در مدل های قبلی بود را دنبال می کند اما به طور کامل طرح اصلی بازی از نظر نمایشی تغییر کرده است. حیوانات با طراحی های جدید به بازی اضافه شده اند که جذابیت را دو چندان خواهند کرد. 90 مرحله در انتظار کاربرانی است که بازی Farm Frenzy Ancient Rome را دریافت خواهند کرد ، ساختمان ها و کارخانجات جدید ، تولیدات جدید برای حیوانات ، استفاده از قایق به جای خودرو ها در فروش محصولات و بسیار گزینه های دیگر که انجام بازی می تواند دلیل خوبی برای دست یافتن به آن ها باشد.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Farm Frenzy Ancient Rome - بازی جذاب و سرگرم کننده, فارم فرنزی, بازی مخصوص کودکان, بازی سرگرم کننده, بازی سرگرم کننده کم حجم, دانلود Farm Frenzy Ancient Rome, دانلود بازی, دانلود بازی سرگرم کننده,
دانلود PESEdit 2013 Patch v2.4 - به روزرسانی PES 2013
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:35

دانلود PESEdit 2013 Patch v2.4 - به روزرسانی PES 2013

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 2 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آپدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2013 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود PESEdit 2013 Patch v2, 4 - به روزرسانی PES 2013, کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www, asandownload, com می باشد, ,
دانلود نسخه کم حجم بازی Far Cry 3 blackbox 2012
نوشته شده توسط امید در ساعت 21:46

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Far Cry 3 -2012

Far Cry 3 blackbox 2012 : نسخه کم حجم بازی اکشن far cry3 توسط تیم محبوب blackbox ریپ و عرضه شد.شرکت Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. به محض اینکه از غار بیرون بیایید و خانه های سفید جزیره را ببینید، متوجه می شوید که در یک جزیره استوایی بسیار زیبا هستید. با کمی جستجو دکتر را پیدا می کنیم که نام او ارنهارد (Dr. Earnhardt) است. همانطور که گفته شد، تمام شخصیت های جزیره به نظر روانی هستند. دکتر ما هم از این قاعده مستثنی نیست. او در قبال درمان شما، می خواهد که مقداری قارچ از یکی از غارهای اطراف برای او بیاورید. Far Cry 3 تماماً یک تیراندازی نیست. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم هست. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید.
وقتی قارچ را پیدا می کنید و از غار فرار می کنید، شب شده است. همانطور که مشاهده کردیم، Far Cry 3 تنها جنبه فیزیکی ندارد، بلکه کم کم به مشکلات روانی مردم جزیره هم پی خواهیم برد. دکتر ارنهارد دیوانه است و تمام آدم بدهای داستان هم همینطور. شما بعد از تزریق دارو، کم کم متوجه می شوید که شبیه به آن ها می شوید و برادی هم ممکن است عقل خود را از دست بدهد. او تا قبل از شروع داستان، یک آدم معمولی بود که با نامزد و دوستان خود وارد این جزیره می شوند و ناگهان همه چیز تغییر می کند.



:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه کم حجم بازی Far Cry 3 blackbox 2012,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد