دانلود HitFilm Pro v3.0.3716.39084 x64 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های ویدئویی
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:7
دانلود HitFilm Pro v3.0.3716.39084 x64 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های ویدئویی

HitFilm یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو است که تمامی ابزارها و افکت های مورد نیاز برای ایجاد فیلم های شگفت انگیز را به شما ارائه می کند. افکت های بصری، ابزارهای ترکیب حرفه ای و ویرایش ویدئو، همه در این نرم افزار فوق العاده گردآوری شده است و دارای یک رابط کاربرپسند بوده و همچنین طیف گستردهای از امکانات را ارئه کره است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار جامع بوده و به خوبی سازمان یافته است و تمامی ابزارهای مورد نیاز شما در مکان هایی قرار گرفته که دسترسی شما به آن ها ساده باشد. ابزار ویرایش فیلم های 3 بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریع تر افکت ها، HitFilm را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به جلوه های بصری فیلم های پرفروش، افکت های از پیش ساخته شده سه بعدی، درجه بندی رنگ حرفه ای، فیلتر رنگ خیره کننده و پشتیبانی از رزولوشن 4K اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مالتي مديا ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود HitFilm Pro v3, 0, 3716, 39084 x64 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های ویدئویی,create effect, edit, editor, movie, movie editor, video editor, ادیتور, افکت, افکت گذاری بر روی فیلم, افکت گذاری ویدئو, نرم افزار, ویرایش فیلم, ویرایش ویدئو, ویرایشگر فایل های ویدئویی,
دانلود RandomControl ArionFX v3.0.4 for Photoshop - پلاگین تنظیم رنگ و روشنایی تصاویر HDR
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:2
دانلود RandomControl ArionFX v3.0.4 for Photoshop - پلاگین تنظیم رنگ و روشنایی تصاویر HDR

در دنیای عکاسی حتماً تا به حال با عبارت HDR مواجه شده‌اید، قابلیتی که امروزه در اکثر دوربین‌های کوچک و بزرگ و حتی در گوشی‌ها و تبلت‌ها هم وجود دارد.احتمالاً تصاویر بسیار زیبای HDR را نیز در اینترنت دیده‌اید. تصاویری که رنگ‌های بسیار زنده دارند و بیشتر به نقاشی شبیه هستند تا به عکس. HDR مخفف High Dynamic Range به معنی محدوده‌ی دینامیکی گسترده است. محدوده‌ی دینامیکی، تفاوت بین نقاط روشن و نقاط تیره‌ی عکس است. محدوده‌ی دینامیکی چشم انسان بسیار گسترده‌تر از دوربین است. اگر در روز به یک منظره نگاه کنید هم می‌توانید نقاط بسیار روشن مثل ابرهای آسمان را با جزئیات خیلی خوب ببینید و هم نقاط تیره که پشت به آفتاب هستند مثل ساختمان‌ها و درختان. درحالی‌که دوربین این‌گونه نیست. محدوده‌ی دینامیکی دوربین خیلی کمتر از چشم انسان است. HDR روشی برای حل این مشکل است. برای ثبت یک عکس HDR به سه عکس با نور دهی‌های متفاوت نیاز است. یک عکس با نور دهی پایین، جزئیات نقاط روشن عکس را مشخص می‌کند. یک عکس با نور دهی بالا جزئیات نقاط تاریک عکس را مشخص می‌کند. این دو عکس با یک عکس دیگر با نور دهی متوسط ترکیب می‌شوند تا در مجموعه‌ی آن‌ها، هم جزئیات نقاط روشن عکس مشخص باشد و هم جزئیات نقاط تاریک. به این عکس HDR می‌گویند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، گرافيك ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود RandomControl ArionFX v3, 0, 4 for Photoshop - پلاگین تنظیم رنگ و روشنایی تصاویر HDR, صویر hdr, تنظیم رنگ و نور, فتوشاپ, ویرایش تصویر, ویرایشگر تصویر, پردازش تصویر, پلاگین, پلاگین تنظیم رنگ, پلاگین تنظیم روشنایی, پلاگین فتوشاپ,
دانلود Mozilla Firefox v27.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس
نوشته شده توسط امید در ساعت 20:5
دانلود Mozilla Firefox v27.0.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Mozilla Firefox v27, 0, 1 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس, internet, internet browser, اینترنت, مرورگر اینترنت, نرم افزار,
دانلود Google Chrome v33.0.1750.146 Stable + Chromium v35.0.1870.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل ک
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:56
دانلود Google Chrome v33.0.1750.146 Stable + Chromium v35.0.1870.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Google Chrome v33, 0, 1750, 146 Stable + Chromium v35, 0, 1870, 0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم, nternet browser, مرورگر وب, مرورگر اینترنت, نرم افزار, web browser,
دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 2 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:54
دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 2 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود
با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.
 
امروزه تمامی شرکت‌ها اعم از فعالان حوضه نرم افزار، فیلم، بازی و موسیقی همگی از شبکه اینترنت برای پخش اطلاعات خود استفاده می‌کنند و استفاده از امکانات آن‌ها ملزم به دانلود کردن داده‌های منتشر شده از طرف آن‌ها است، در این چند ساله مرورگرهای اینترنت تا حد بسیاری بهبود پیدا کرده‌اند و امکانات دانلود محدودی را معرفی کردند ولی استفاده از ابزار دانلود مرورگرها به علت نبودن امکانات پیشرفته معمولاً پیشنهاد نمی‌شود و به کاربران توصیه می‌شود تا از «نرم افزارهای مدیریت دانلود» استفاده کنند.
 
«نرم افزار مدیریت دانلود» به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه‌ی آن به طور تخصصی دانلود کردن اطلاعات و داده‌های مختلف از اینترنت می‌باشد، نرم افزارهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این مطلب سعی داریم تا یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود را به شما معرفی کنیم.
Internet Download Manager یا به اختصار «IDM» نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت دانلود است که با سیستم هوشمند خود مدیریت کردن فایل‌های دانلود را آسان‌تر می‌سازد، این برنامه با تکنولوژی جدید خود باعث سرعت بخشیدن به امر دانلود کردن فایل‌ها می‌شود و طبق گفته شرکت سازنده تا 5 برابر سریعتر از حالت معمولی می‌تواند دانلود کند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Internet Download Manager v6, 19 Build 2 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود, download, download manager, مدیر بارگیری, نرم افزار, بارگیری,
دانلود SunCalendar v7.5 - نرم افزار تقویم خورشیدی
نوشته شده توسط امید در ساعت 18:42
دانلود SunCalendar v7.5 - نرم افزار تقویم خورشیدی

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.
تقویم خورشیدی نسخه 7 با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود SunCalendar v7, 5 - نرم افزار تقویم خورشیدی, calendar, تقویم, نرم افزار,
دانلود Comodo Internet Security Premium v6.3.39106.2972 x86/x64 - نرم افزار امنیتی شرکت کومودو
نوشته شده توسط امید در ساعت 18:36
دانلود Comodo Internet Security Premium v6.3.39106.2972 x86/x64 - نرم افزار امنیتی شرکت کومودو

کاربران اینترنت همیشه نگران نفوذ هکرها به سیستم و اجرای نرم افزارهای مخرب بر روی آن هستند، Comodo Internet Security Premium نرم افزار رایگان و کاملی است که می تواند به بهترین نحو امنیت اینترنت شما را تأمین نماید. این نرم افزار قدرتمند از چهار بخش اصلی Firewall, Antivirus, Live Security Expert و Wi-Fi Security تشکیل شده است. این نرم افزار میزان بسیار کمی از CPU و حافظه را استفاده کرده و در زمان اسکن، سرعت سیستم و اجرای دیگر برنامه ها را پایین نخواهد آورد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنيتي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Comodo Internet Security Premium v6, 3, 39106, 2972 x86/x64 - نرم افزار امنیتی شرکت کومودو, دانلود Comodo Internet Security Premium v6, 3, 39106, 2972 x86/x64 - نرم افزار امنیتی شرکت کومودو کاربران اینترنت همیشه نگران نفوذ هکرها به سیستم و اجرای نرم افزارهای مخرب بر روی آن هستند، Comodo Internet Security Premium نرم افزار رایگان و کاملی است که می تواند به بهترین نحو امنیت اینترنت شما را تأمین نماید, این نرم افزار قدرتمند از چهار بخش اصلی Firewall, Antivirus, Live Security Expert و Wi-Fi Security تشکیل شده است, این نرم افزار میزان بسیار کمی از CPU و حافظه را استفاده کرده و در زمان اسکن، سرعت سیستم و اجرای دیگر برنامه ها را پایین نخواهد آورد, , antivirus, comodo antivirus, comodo firewall, comodo, firewall, secure internet connection, آنتی ویروس, امنیتی, حفاظتی, دیوار آتش, ضد تروجان, ضد جاسوس افزار, ضد جاسوسی64 بیتی, ضد هرزنامه, ضد ویروس, فایروال, کومودو,
دانلود Syncovery v6.34 Build 161 - هماهنگ سازی و یکسان سازی فایل ها
نوشته شده توسط امید در ساعت 11:36

دانلود Syncovery v6.34 Build 161 - هماهنگ سازی و یکسان سازی فایل هاSyncovery نرم افزاری است برای هماهنگ سازی و یکسان سازی فایل ها برا مرتب کردن سیستم خود و کار کردن و راحت تر پیدا کردن فایل ها است. این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد تا در هر قسمتی از سیستم که می خواهید فایل های خود را همسان و کپی کنید.
از هنر نمایی های این نرم افزار که از دید هیچ کس مخفی نمی ماند انجام فعالیت بدون محدودیت تعداد ، حجم و نام است. این نرم افزار از نرم افزار های جامع در جهت هماهنگ سازی محسوب می شود. این نرم افزار به صورت رایگان و نا محدود برای شما قرار داده شده است می توانید به راحتی از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.
 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: ها Syncovery, مدیریت اکانت ها و هماهنگ سازی, نرم افزار مدیریت اکانات ها, هماهنگ سازی فایل ها, دانلود Syncovery هماهنگ سازی و یکسان سازی فایل ها, دانلود نرم افزار Syncovery,
دانلود نرم افزار قضاوتهای شگفت انگيز اميرالمومنين على عليه السلام
نوشته شده توسط امید در ساعت 11:33
دانلود نرم افزار قضاوتهای شگفت انگيز اميرالمومنين على عليه السلام

قضاوتهاى محیرالعقول و معجز گونه على علیه السلام آنچنان اعجاب برانگیز است كه اینكه پس از قرنها، هنوز اندیشمندان و نوادر عالم از این درخششهاى الهى، انگشت حیرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصیتى بود كه غیر از خدا و رسولش، كسى او را نشناخته و هیچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نیافته است. او تنها بشرى بود كه: در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهید. این كتاب، ترجمه كتاب قضاء امیرالمومنین على بن ابیطالب تالیف: علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذیر؛ آیه الله حاج شیخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد. برای راحتی مطالعه ، این کتاب توسط انجمن گفتگوی دینی به صورت مالتی مدیا و بدون نیاز به نصب آماده و ضمن تبریک این ایام تقدیم می گردد. بهای دریافت کتاب: سه صلوات التماس دعا
هنگامى كه هیثم از بعض غزوات به خانه خود بازگشت، پس ‍ از شش ماه تمام زنش فرزندى به دنیا آورد. هیثم فرزند را از خود ندانسته وى را نزد عمر برد و قصه را برایش بیان داشت. عمر دستور داد زن را سنگسار كنند. اتفاقا پیش از آن كه او را سنگسار كنند، امیرالمومنین علیه السلام او را دید و از قضیه باخبر گردید، پس به عمر فرمود: باید بگویى زن راست مى گوید؛ زیرا خداوند در قرآن مى فرماید:و حمله و فصاله ثلاثون شهرا؛ مدت حمل و از شیر گرفتن فرزند، سى ماه است
و در آیه دیگر مى فرماید: والوالدات یرضعن اولادهن حولین كاملین ؛ مادران فرزندان خود را دو سال تمام شیر مى دهند.
و وقتى كه بیست و چهار ماه دوران شیر دادن از سى ماه كم شود شش ماه مى ماند كه كمترین دوران حاملگى است .
عمر گفت :اگر على نبود عمر به هلاكت مى رسید و زن را آزاد نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: نرم افزار فارسی, نرم افزار مذهبی, دانلود نرم افزار قضاوتهای شگفت انگيز اميرالمومنين على عليه السلام, دانلود نرم افزار قضاوتهای شگفت انگيز حضرت علی (ع), دانلود نرم افزار مالتی مدیا از قضاوت های حضرت علی,
دانلود مجموعه 5 اژدهای سه بعدی كارتونی - 3D Cartoon Dragons
نوشته شده توسط امید در ساعت 11:30
دانلود مجموعه 5 اژدهای سه بعدی كارتونی - 3D Cartoon Dragons

این مجموعه شامل 5 تصویر فوق العاده زیبا از دایناسورهای كارتونی است كه به صورت سه بعدی طراحی شده اند می باشد. كلیه تصاویر با پس زمینه سفید طراحی شده كه برای دوستان طراح می تواند بسیار مفید باشد. تصاویر با فرمت JPG و كیفیت تصویر 300DPI ارائه شده است. دانلود این مجموعه زیبا را به شما دوستان عزیز توصیه می كنیم.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، گرافيك ، ،
:: برچسب‌ها: 3D Cartoon Dragons, والپیپر, کاغذ دیواری, گرافیک, تصویر, دانلود مجموعه 5 اژدهای سه بعدی كارتونی 3D Cartoon Dragons, دانلود مجموعه اژدهای سه بعدی كارتونی, دانلود مجموعه دایناسورهای سه بعدی كارتونی, عکس, عکس استوک,
دانلود GetData Recover My Photos Pro v4.4.6.1608 - نرم افزار بازیابی عکس، فیلم و موزیک
نوشته شده توسط امید در ساعت 11:17

دانلود GetData Recover My Photos Pro v4.4.6.1608 - نرم افزار بازیابی عکس، فیلم و موزیک

حتما پیش آمده که فایلی را پاک نموده اید و خواسته اید با نرم افزارهای بازیابی آن ها را برگردانید و حتما هم نام نرم افزارهای زیادی را شنیده اید. اما شرکتی که یک پیشرو در زمینه بازیابی اطلاعات به شمار می رود شرکتی نیست جز کمپانی نرم افزار Get Data. کمپانی بسیار قدرتمندی که یکی از فعالیت هایش در زمینه ساخت نرم افزارهای بازیابی اطلاعات است. از حق هم نگذریم محصولات این شرکت هم کارکرد بسیار مناسبی دارند و هم این که بسیار شناخته شده هستند. حتما نام معروفترین محصول این شرکت را که Recover My Files Data Recovery نام دارد را کاربران شنیده اند.
اکثر کاربران این نرم افزار را به هر نرم افزار دیگری ترجیح می دهند، زیزا قدرت این نرم افزار را می شناسند. یکی از نرم افزارهایی که مطئمنا همه کاربران روزی به آن احتیاج پیدا می کنند، ابزاری برای بازیابی تصاویر پاک شده از روی سیستم کاربربه شمار می رود. نرم افزاری که Get Data Recover My Photos نام دارد. ابزاری قدرتمند که با استفاده از جدیدترین متد ها  برای بازیابی تصاویر و  محیط کاربری جذابی که قبلا هم از محصولات Get Data سراغ داشتیم  می تواند بهترین انتخاب برای بازگردانی تصاویر پاک شده باشد. تمامی فرمت های تصویری در این ابزار پشتیبانی شده و این قابلیت مهم در این ابزار وجود دارد که حتی تصاویر پاک شده از روی دوربین های دیجیتالی را هم به صورت کاملا اعجاب آوری بازیابی نمود. این خصوصیت برای بسیاری اهمیت فوق العاده ای دارد چرا که قبلا شاید اگر عکسی را پاک می نمودند این تصور را داشتند که دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نخواهد بود. سرعت بالایی در جست و جو و البته بازیابی تصاویر خواهد داشت.  آسان دانلود افتخار دارد که این بار هم نرم افزاری بسیار مفید را به شما کاربران عزیز هدیه می دهد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: GetData Recover My Photos بازیابی عکس پاک شده, نرم افزار, نرم افزار بازیابی اطلاعات, بازگردانی حرفه ای تصاویر پاک شده GetData Recover My Photos Pro, دانلود GetData Recover My Photos Pro, دانلود GetData Recover My Photos Pro نرم افزار بازیابی عکس فیلم و موزیک, دانلود نرم افزار Recover My Photos, دانلود نرم افزار بازیابی ریکاوری و بازگردانی موزیک و آهنگ, دانلود نرم افزار بازگردانی و ریکاوری فیلم, دانلود نرم افزار بازگردانی و ریکاوری تصاویر حذف شده, دانلود نرم افزار بازگردانی عکس, دانلود نرم افزار ریکاوری عکس,
دانلود TwistedBrush Pro Studio v20.04 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر
نوشته شده توسط امید در ساعت 10:56

TwistedBrush Pro Studio نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و ... است. نرم افزاری بسیار عالی بدون پیچیدگی دیگر نرم افزارهای طراحی برای طراحان است.Twisted Brush Pro Studio در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قویترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و  هنوز هم استفاده از آن بسیار  آسان است. یکی از قدرتمند ترین موتورهای براشهای گرافیکی همه کاره و سودمند را دارا میباشد در حالیکه از روز اول بر این اصل که کاربرد راحتی داشته باشد بنیانگذاری گذاشته شده است. این نرم افزار دارای 5000 براش گرافیکی بوده و در همچنین هنرمندان را عاشق قابلیتهای خود ساخته است که این قابلیتها به اختصار لایه بندیها، رسانه های واقعی، مشابه سازی تصاویر، ردیابی، ماسکها، جزئیات, فیلترها، ثبت و ضبط متون، تبدیل اسکریپب به فرمت AVI، لوحه نقاشی، اشکال مختلف براش، طرحهای نمونه، پشتیبانی از scanner، راهنمای نقاشی، منبع نمایشی تصاویر، لایه های طراحی و بسیاری قابلیتهای دیگر ... TwistedBrush Pro Studio، بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز کار میکند و مناسب برای تمامی نواحی هنر دیجیتالی طراحی شده است که عبارتند از رسانه های طبیعی، هنرهای زیبا، ویرایش عکسها، افزودن متن بر روی عکس، کپی و مشابه سازی عکسها، تغییر عکسها به نقاشی های هنری، هنرهای اسطوره ای ماندالا و مانگا حتی بااستفاده از ابزار مخصوص، شما قادر به طراحی سه بعدی خواهید بود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، گرافيك ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود TwistedBrush Pro Studio v20, 04 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر, TwistedBrush Pro Studio, نرم افزار, نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال TwistedBrush Pro Studio, ویرایشگر عکس, دانلود TwistedBrush Pro Studio نرم افزار نقاشی دیجیتال, دانلود TwistedBrush Pro Studio نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر, دانلود TwistedBrush Pro Studio نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال, دانلود نرم افزار TwistedBrush Pro Studio, دانلود نرم افزار طراحی دیجیتال TwistedBrush Pro Studio, طراحی و ویرایش عکس های دیجیتال TwistedBrush Pro Studio, طراحی دو بعدی,
دانلود Internet Explorer v9.0 / v10 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:38

دانلود Internet Explorer v9.0 / v10 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد. مدت زیادی نیست که مایکروسافت شروع به ساخت این نسخه از مرورگر خود کرده است. با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE10 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید و با توجه به این که همین چند وقت پیش مرورگر مایکروسافت 15 ساله هم شد شاید بهترین هدیه هم همین باشد که نهایت سرعت را کاربران با این نسخه تجربه کنند. اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند . اولین نکته این است که مایکروسافت و توسعه دهندگان IE تغییرات چشم گیری را در قسمت واسط گرافیکی برای کاربران ترتیب داده اند که امروزه در انتخاب کاربران نقش مهمی را ایفا می کند ؛ سرعت بالاتر در نمایش صفحات سایت ها با بهره گیری از موتورهای پردازشی فوق العاده قوی تر برای جاوا ، بهره گیری از نسل آینده تکنولوژی های تحت وب و همچنین نسخه های جدید CSS و HTML حاصل شده است. اینها البته در سازگاری بهتر با استانداردهای تحت وب هم اثرگذار هستند. HTML5 و CSS3 تا به حال در هیچ مرورگری استفاده نشده اند و چون IE10 اولین مرورگری است که از این دو پشتیبانی می کند مطمئنا مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت ؛ البته نسخه 4 فایرفاکس قرار است که از این دو پشتیبانی کند ولی چون پیش بینی می شود تا پایان سال 2010 ارائه گردد نتیجه بر آن است که مرورگر مایکروسافت اولین مرورگری است که از نسخه های جدید HTML و CSS پشتیبانی می کند. Internet Explorer در نسخه ی جدید سعی کرده تا با بهره گیری صحیح تر از منابع سخت افزاری علاوه بر سرعت در بارگزاری صفحات وب از قابلیت های گرافیکی و چند رسانه ای سیستم برای نمایش هرچه بهتر صفحات وب و متعلقاتش بهره بگیرد و این در حالی است که سعی بر آن بوده با بهینه سازی های انجام شده کمترین میزان از منابع تلف شود. در این نسخه استفاده کمتر از پردازنده اصلی سیستم بسیار محسوس خواهد بود طوری که علاوه بر مقایسه با نسخه های قبلی حتی با دیگر مرورگرها هم شاید از نظر درگیر شدن با CPU قابل مقایسه نباشد. هرچند حالا هم آخرین نسخه از فایرفاکس که رقیب اصلی IE به شمار می رود متاسفانه در این زمینه بسیار ضعف دارد و در مقایسه با IE8 از پردازنده بسیار بیشتر استفاده می کند. پشتیبانی از Web 2.0 که امروزه در اکثر سایت ها از آن استفاده می شود از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که بیشتر مورد توجه حرفه ای ها و تا حدودی هم عاشقان تکنولوژی و طراحان وب قرار خواهد گرفت، چرا که امروزه اکثر طراحان سعی می کنند برای این پایه طراحی های خود را بنا بگذارند و IE10 هم در این میان بسیار کمک خواهد کرد. مایکروسافت نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های مهم و جالبی را هم در سطوح گرافیکی برای این نسخه ترتیب داده است. اگر دقت کنیم نسخه های قبلی مخصوصا نسخه های 6 و حتی نسخه های بعدی هم توانایی نمایش آن بخش از صفحات وبی که در گوشه ها گرد شده بودند را نداشته و همیشه آن ها را به صورت یک مربع یا مستطیل نمایش داده است اما توسعه دهندگان در این نسخه این مشکلات را برطرف کرده و تمامی موارد این چنینی را تقریبا به صورت کامل حل کرده اند. جالب است که این نسخه از Silver Light نسخه 4 هم به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرده و این امر هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که برای نمایش های چند رسانه ای نقش فوق العاده مهمی را ایفا خواهد نمود. قابلیت هایی مثل Tab Browsing هم که از نسخه 7 به این مرورگر اضافه شد و در نسخه 8 هم کمی ارتقاء پیدا کرد در نسخه 9 هم به همان شکل و مانند اکثر مرورگرها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بقیه قابلیت های ریز و درشت تقریبا به همان شکل نسخه 8 قابل بهره گیری هستند. امنیت اطلاعات شخصی در IE10 بسیار مورد توجه قرار گرفته طوری که توسعه دهندگان سعی کرده اند تا نهایت امنیت را علاوه بر اطلاعات شخصی برای بخش های مختلف وبگردی هم در نظر بگیرند تا کاربران از این لحاظ هم بتوانند با خیالی راحت با این مرورگر به کار خود در زمینه وبگردی ادامه دهند. استفاده از المان Canvas در این نسخه باعث شده تا طراحان و برنامه نویسان بتوانند با بهره گیری از پردازنده گرافیکی و توابعی که در آن ها موجودند و با استفاده از HTML 5 نهایت پویایی در صفحات را برای نمایش اشکال دو بعدی به کار ببندند. این در حالی است که همانطور که گفته شد مایکروسافت با نزدیک تر کردن پردازش های سنگینی که مربوط به متن ها، تصاویر و همچنین چند رسانه ای ها است به موتور گرافیکی قصد دارد تا از دیگر مرورگرها در سرعت اجرای این نوع صفحات هم پیشی بگیرد.در تست های مختلف که در Acid 3 صورت گرفته و در زمان تحریر این متن برای اعلام چگونگی سازگاری این مرورگر با استانداردها عددی نجومی به دست آمده که نشان می دهد IE10 با 95 درصد استانداردهای تحت وب سازگار بوده است. این سطح استاندارد بودن در مقایسه با تمامی مرورگر ها کاملا برتر می باشد به طوری که برای مثال و بر طبق آمار رسمی انتشار یافته نسخه پیش نمایش IE10 توانسته بیش از 99 درصد با Java Script و متعلقاتش سازگار باشد که در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی Safari 5 تقریبا 11 درصد جلوتر عمل کرده است. منو ها در این نسخه به شکل جالبی تغییر کرده و تقریبا چیزی شبیه به مجموعه آفیس و منوهای آن را تشکیل داده اند، گزینه مربوط به همسان سازی ( Compatibility View ) که در نسخه 8 به منظور نمایش بهتر سایت ها قرار داده شده بود هم در این نسخه وجود دارد. البته قرار است در این نسخه مانند اکثر مرورگرها پوسته های جداگانه ای هم در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند بسته به انتخاب خود واسط کاربری IE را برگزینند. همه این ها توضیحاتی نسبتا مختصر بود برای آنچه مایکروسافت و توسعه دهندگان Internet Explorer برای کاربران ترتیب داده اند. نسخه نهم قرار است تنها برروی ویندوز ویستا سرویس پک دو و همچنین ویندوز محبوب 7 قابل نصب و اجرا باشد. شاید به یک ساعت هم نمی رسد که کنفرانس مایکروسافت برای ارائه اولین نسخه آزمایشی مرورگر خود به پایان رسیده و این مرورگر برروی سرورهای مایکروسافت قرار گرفته است. اما ما با نهایت سرعت سعی کردیم اطلاعاتی کامل پیرامون IE 9 در اختیار شما بگذاریم. نسخه نهایی بالاخره منتشر شد تا کاربران بتوانند از این مرورگر بسیار سریع استفاده کنند ؛ شما هم می توانید با دانلود این مرورگر محبوب جز اولین افرادی باشید که نهمین نسخه از IE را مورد آزمایش قرار می دهید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Internet Explorer v9, 0 / v10 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر, microsoft internet explorer ie9, microsoft internet explorer ie10, مرورگر ie, دانلود مرورگر Internet Explorer, دانلود مرورگر مایکروسافت, دانلود مرورگر اینترنت, دانلود مرورگر اینترنت اکسپلورر, دانلود مرورگر سازگار با Internet Explore,
دانلود McAfee AVERT Stinger v10.2.0.989 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:33

دانلود McAfee AVERT Stinger v10.2.0.989 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها

McAfee AVERT Stinger نرم افزاری حرفه ای در زمینه پاکسازی رایانه از بدافزارها می باشد. نرم افزار های امنیتی یکی از بنیادی ترین نیاز های هر رایانه می باشند زیرا امروز با گسترش تکنولوژی افراد زیادی از طریق اینترنت اقدام به نقل و انتقالات مالی می نمایند که این امر باعث شده افرادهای سودجو اقدام به ورود بی اجازه و سرقت اطلاعات نمایند و شما برای جلوگیری از این مشکلات باید اقدام به نصب نرم افزار های امنیتی قدرتمند نمایید و اما این نرم افزار که یکی از نرم افزار های ساخته شده از شرکت مکافی می باشد که بدون نیاز به نصب می تواند انواع بد افزار ها مانند ویروس ها و کرم ها را شناسایی و از بین برد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، امنيتي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود McAfee AVERT Stinger v10, 2, 0, 989 - نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها, دانلود نرم افزار McAfee AVERT Stinger, دانلود نرم افزار پاک سازی ویروس, دانلود نرم افزار پاک سازی ویروس ها و کرم ها, دانلود نرم افزار آنتی ویروس مکافی, دانلود نرم افزار شناسایی و پاک سازی ویروس ها و کرم ها, دانلود نرم افزار شناسایی کرم ها مکافی, دانلود نرم افزار شناسایی تروجان مکافی, دانلود نرم افزار ضد ویروس مکافی,
دانلود PreSonus Studio One Pro v2.5 - نرم افزار تدوین حرفه ای موزیک ها
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:10

دانلود PreSonus Studio One Pro v2.5 - نرم افزار تدوین حرفه ای موزیک ها

ما در آسان دانلود نرم افزارهای متعددی را برای ویرایش و تدوین موزیک ها معرفی کرده ایم که هریک بسته به قابلیت های خود توانسته اند کاربرانی را جذب نمایند و البته اکثر آن ها جز معروفترین نرم افزار تدوین صوت بوده اند اما در این مطلب قصد داریم نرم افزاری را به شما کاربران معرفی کنیم که شاید در کمتر سایت دانلود فارسی زبان یافت شود چرا که این نرم افزار به اندازه نرم افزارهای قبلی مشهور و معروف نیست اما در عمل بسیار قدرتمند و کارآمد بوده و چه بسا از ابزارهای مشابه فوق العاده قوی تر هم باشد. Presonus Studio One Pro نام این نرم افزار است.
ابزار بسیار قدرتمند و فوق حرفه ای که تقریبا تمامی امکانات لازم را گردهم جمع کرده تا حرفه ای ترین کاربران برای ویرایش موزیک های خود هیچ گونه کمی یا کاستی را حس نکنند. این ابزار که نسخه های ابتدایی آن در حال عرضه است و قدمت زیادی ندارد از یک واسط کاربری بسیار جذاب و البته بسیار حرفه ای بهره می برد که تمامی افراد را برای رسیدن به خواسته های خود یاری خواهد داد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی به همراه استفاده و پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها برای موزیک ها جز اولین و مهم ترین امکاناتی هستند که در این ابزار به چشم می خورند. سازگاری با MIDI که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و امکان کار برروی Track ها به تعداد نامحدود و همچنین قابلیت استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها خصوصیات کلیدی نرم افزار Presonus Studio One Pro را تشکیل می دهند. اما نکات بسیار مهم و کلیدی استفاده از این ابزار در این است که این نرم افزار به صورت جداگانه برای دو پلتفرم 32 بیت و 64 بیت عرضه می شود و به همین دلیل توانایی سازگاری با پردازنده های 64 بیت را هم داراست به این ترتیب کاربران حرفه ای در پردازش فایل های سنگین بدون هیچ گونه مشکلی می توانند از نرم افزار 64 بیتی استفاده کنند تا سرعت پردازش بسیار مناسب تر باشد. ضبط ، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی سه خصوصیتی هستند که این ابزار به عنوان اصلی ترین بخش ها در خود جای داده و کاربران می توانند به راحتی کار ضبط یا Import را از انواع ورودی ها انجام داده و پس از ویرایشی فوق العاده ساده اما حرفه ای کار تبدیل یا Export را به یک فایل صوتی امکان پذیر سازند.وجود صدها افکت صوتی و انواعی از پلاگین ها که برای بدست آوردن صداهایی با قابلیت هایی نظیر چندکاناله بودن و یا سه بعدی سازی صداها نیاز است هم جز امکانات جانبی اما مهم و کلیدی هستند که در نسخه 1.6 نرم افزار Presonus Studio One Pro دیده می شوند. حرفه ای ها موزیک و ویرایش و تدوین مطمئنا از دانلود این نرم افزار پشیمان نخواهند شد ؛ گروه آسان دانلود هم پیشنهاد می دهد هم کاربرانی که می خواهند ویرایش صداها را آغاز کنند و هم کاربرانی که دستی در این کار دارند حتما این ابزار قدرتمند را آزمایش کنند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مالتي مديا ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود PreSonus Studio One Pro v2, 5 - نرم افزار تدوین حرفه ای موزیک ها, Presonus Studio One Pro, نرم افزار مدیریت و ویرایش صداها, نرم افزار ویرایش موزیک ها, دانلود Presonus Studio One Pro, دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی, دانلود نرم افزار ویرایش صوتی, ضبط و ویرایش موزیک,
دانلود Notepad++ v6.2.3 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:8

دانلود Notepad++ v6.2.3 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماكروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امكانات فوق، این نرم افزار که به زبان ++C  نوشته شده است نظر بسیاری از كاربران را جلب نموده است. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان می باشد و یکی از قابلیتهای بسیار جالب این نرم افزار توانایی برنامه ریزی و اضافه کردن زبان جدید توسط کاربر را دارا میباشد. با استفاده از دستیار برنامه میتوانید زبان مورد نظر خود را به صورت پیشرفته شخصی سازی نمایید و تمامی سلایق و علایق خورد را در نرم افزار بگنجانید. در صورتی که شما علاقه مند به برنامه نویسی میباشد میتوانید از این نرم افزار قدرتمند به عنوان ادیتور بسیار پیشرفته و قابلیت پشتیبانی بیش از 44 زبان برنامه نویسی است. پشتیبانی از زبانهای برنامه نویسی همچون ASP, Ada, ASCII art, Assembly, AutoIt, BAT, C, C#, C++, Caml, CSS, doxygen, FORTRAN, HTML, Haskell, Java, JavaScript, KiXtart, Lisp, Lua, makefile, Matlab, Objective-C, Pascal, Perl, PHP, PostScript, Python, Ruby, Scheme, Unix Shell Script, Smalltalk, SQL, Tcl, TeX, Verilog, VHDL, VB/VBScript, XML



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Notepad++ v6, 2, 3 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز, Notepad++, نوت پد, ویرایشگر متن,
دانلود Foxit PhantomPDF Business Edition v5.5.3.1211 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد پی دی اف
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:7

دانلود Foxit PhantomPDF Business Edition v5.5.3.1211 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد پی دی اف

کمتر بسته نرم افزاری را می توان یافت که بتواند تمامی خواسته های کاربران را در یک بخش پاسخگو باشد. برای مثال نرم افزارهای کمی هستند که در زمینه مدیریت، ساخت و ویرایش اسناد PDF بتوانند تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را جوابگو باشند. Adobe Acrobat Pro قادر است تا همه کارها را انجام دهد اما مهم ترین ایرادی که می توان به آن گرفت تنها حجم بالای آن و فضای زیادی است که هم از هارددیسک، هم از پردازنده اصلی و هم از حافظه رم اشغال می کند. البته نرم افزارهای دیگری هم هستند که بتوانند به همین صورت امکانات لازم برای مدیریت حرفه ای اسناد PDF را فراهم کنند، برای نمونه نرم افزار به نام Phantom که محصولی از شرکت نرم افزار Foxit است و از نرم افزارهای جدید این شرکت هم به شمار می رود قادر است تا علاوه بر ساخت اسناد کار مدیریت و نمایش آن ها را هم به سادگی فراهم سازد در حالی که حجم بسیار کمتری نسبت به نرم افزار مشابهی همچون Adobe Acrobat Pro نیز دارد.سرعت بالا در ساخت سند PDF که قابلیت پشتیبانی از حداقل 100 فرمت در آن وجود دارد ، ویرایش مستقیم اسناد در نرم افزار و  مدیریت کاملا حرفه ای اسناد سه قابلیت مهم و کلیدی Foxit Phantom را تشکیل می دهند. واسط کاربری جذاب اما ساده که دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف نرم افزار فراهم می کند یکی از نکاتی است که هرچند ممکن زیاد به چشم نیاید اما در عمل نقش مهمی در مدیریت اسناد دارد. جالب است که این نرم افزار تنها حدود 20 مگابایت از فضای هارددیسک را اشغال می کند درحالی که Adobe Acrobat Pro حداقل 2 گیگابایت فضا نیاز دارد البته این دلیل برتری این نرم افزار نبوده و مطمئنا محصول Adobe  در دنیای نرم افزارها کم نظیر است. Foxit Phantom همچنین قادر است تا صفحات را از طریق اسکنر به صورت مستقیم به اسناد PDF تبدیل کند . مدیریت آسان صفحات، پرینت ساده اسناد، سرعت بالا در اجرا و عدم محدودیت در بازگشایی سندهای PDF ، ایمن سازی اسناد از طریق گذاردن پسورد برروی آن ها و قابلیت طراحی فرم های الکترونیکی بخشی از قابلیت های محصول جدید Foxit به شمار می رود. برای آنان که از فرمت PDF در کارهای روزانه زیاد استفاده می کنند این نرم افزار می تواند راه گشای بسیاری از کارها باشد. نسخه کامل این نرم افزار را می توانید به سادگی از آسان دانلود دریافت نموده و از مدیریتی حرفه ای اما ساده و آسان اسناد PDF خود لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Foxit PhantomPDF Business Edition v5, 5, 3, 1211 - نرم افزار ساخت و ویرایش اسناد پی دی اف, Foxit PhantomPDF, pdf, pdf convertor, pdf creator, pdf editor, مبدل pdf, مدیریت اسناد pdf, نمایش اسناد pdf, دانلود نرم افزار Foxit PhantomPDF, سند pdf, ساخت سند pdf,
دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19.0.0.10 - نرم افزار ویرایش حرفه ای موزیک ها
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:5

دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19.0.0.10 - نرم افزار ویرایش حرفه ای موزیک ها

تا به حال فکر کرده اید که این موزیک های دلنشینی که گوش می دهیم به چه صورت آماده می شود؟ آیا صدای خواننده و یا نوازنده این قدر که ما می شنویم شیرین است؟ صدای خواننده هرچقدر هم که جذاب و زیبا باشد اگر به دست یک تدوینگر حرفه ای، ویرایش نشود این گونه که ما در حال حاضر می شنویم نخواهد شد. یک تدوینگر و یا به عبارت دیگر یک ویرایشگر حرفه ای صوت برای این که بتواند کار ویرایش را به صورت حرفه ای انجام دهد می بایست ابزارهایی در اختیار داشته باشد. یکی از ابزارهایی که امروزه میان خوانندگان و نوازندگان بسیار محبوب است استفاده از نرم افزارهایی است که در این زمینه وجود دارند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مالتي مديا ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2013 v19, 0, 0, 10 - نرم افزار ویرایش حرفه ای موزیک ها, Audio editor, MAGIX Audio Cleaning Lab, music creator, music editor, music mixer, دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab, دانلود نرم افزار ویرایش موزیک ها, دانلود نرم افزار ویرایش صوتی, دانلود نرم افزار تدوین موزیک, دانلود ویرایشگر موزیک ها,
دانلود Opera v12.12 Build 1707 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:3

دانلود Opera v12.12 Build 1707 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Opera v12, 12 Build 1707 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا, opera, opera web browser, مرورگر opera, web browser, دانلود opera, دانلود مرورگر,
دانلود XYplorer v11.90 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:1

دانلود XYplorer v11.90 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند. ابزار XYPlorer یک مرورگر پیشرفته فایل های سیستم است و یک جایگزین قوی برای کسانی که به دنبال یک نرم افزار مدیریت فایل مناسب می گردند به حساب می آید. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار مديرتي كامل بر روي فايلهاي خود داشته باشيد.  دارای تعداد زیادی دستورات کاربردی که به منوی فایل ها اضافه شده اند که شامل دستورات Copy to، Move to، Copy Filename with path، Copy file properties، Copy large/small icon، Multi file rename و ... ميباشد. شما متوانيد با اين ويندوز اكسپلورر پيشرفته تمامي جزئيات هارد ديسك و فايلها و همچنين مشاهده چندين قسمت هارد ديسك به صورت همزمان در تب هاي مختلف و با استفاده از جزييات كامل و پيشرفته و همچنين نمایش تاریخ ایجاد فایل، نمایش آخرین تاریخی که به فایل دسترسی شده و همچنین نمایش مشخصات آن در فایل لیست جستجوی فایل های Extend (فقط در ویندوز NT) که شامل جستجوی رشته های باینری نیز می باشد



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود XYplorer v11, 90 - جایگزینی مناسب برای Windows Explorer ویندوز, مدیریت فایل ها, XYplorer, جستجوگر سریع فایل ها,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد