دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5
دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5
نوشته شده توسط امید در ساعت 8:59

Mozilla Firefox 12 Beta5 : نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب و آتشین فایرفوکس عرضه شد.Firefox 12 دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی این مرورگر می باشد. در این نسخه آپدیت های جدیدی به نرم افزار اضافه شده است. هر 6 هفته یک نسخه جدید از نرم افزار ساخته می شود که یک سری از مشکلات نرم افزار در آنها از بین می رود.
کنترل های رسانه ای جدید برای فایل های ویدئو و صوتی HTML5 : در این نسخه از نرم افزار ، کنترل های رسانه ای جدیدی برای پلیر داخلی فایل های صوتی و تصویری در این مرورگر وجود دارد. این دکمه ها نه تنها دارای ظاهری بهتر هستند بلکه دکمه های جدید و امکانات بهتری مانند قابلیت نمایش تمام صفحه به آن اضافه شده است.
ابزار بهینه شده برای برنامه نویس ها : در نهایت Mozilla ابزار کدنویسی را در نسخه جدید فایرفاکس 12 توسعه داد. 85 بهینه سازی در این زمینه انجام شده است. البته تغییرات خیلی بزرگی به چشم نمی خورد اما مجموعه ابزاری مانند Page Inspector، Scratchpad و Style Editor در این نسخه کاملا بهینه سازی شده اند.
همانطور که گفته شده، بیشتری تغییرات قابل اشاه در مورد کنترل اجرای فایل های ویدئویی HTML5 می باشد. همچنین کاربران ویندوز دیگر پنجره Account Control security را در حین آپدیت مرورگر مشاهده نخواهند کرد. وقتی کاربران در حین اولین نصب، اجازه آپدیت را به نرم افزار می دهند، دیگر آپدیت های بعدی اعلام نمی شوند. این روند بهینه شده آپدیت در Firefox 12 ، کار کاربران را ساده تر کرده است.


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت9:14---1 ارديبهشت 1391


سلام استعداد خوبی تو وبلاگ نویسی داری ولی باید بیشتر روی مطالبت کار کنی خیلی بیشتر البته اگه مبخوای موفق بشی من خوشحال میشم نظرتو توی وبم ببینم
البته اینم بگم که خیلی مطالب زیباست دوسش دارم من بازم میام پیشرفتتو ببینم
پس منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود, مرورگر, محبوب, و, آتشین, Mozilla, Firefox, 12, Beta5, دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5,