دانلود Max Payne III نقد بازی مکس پین سه
دانلود Max Payne III نقد بازی مکس پین سه
نوشته شده توسط امید در ساعت 1:1

گيم پلي :
در کل میتوان گفت که عناوین شوتر در گیم پلی خود نمیتوانند تغییر خاصی را ایجاد کنند. اما در چند سال اخیر شاهد پیشرفت چشم گیری در این سبک بوده ایم. پیشرفت هایی که با ایجاد نوآوری هایی در گیم پلی باعث فروش زیاد یک عنوان شده اند. یکی از همین بازی ها که با همین نواوری ها توانست به محبوبیتی غیر قابل باور دست یابد عنوان مکس پین بود. این بازی با بکار گیری سیستم BULLET TIME توانست به معروفیت بزرگی دست یابد. در کل در هنگام بازی از گیم پلی بسیار روان برخوردار خواهیم بود که خود یک نکته مثبت به شمار می آید. در عنوان های قبلی این بازی شاهد این بودیم که شما در مبارزه ها فقط باید به قولی به دل دشمن زده و با آنها را در مبارزه مي کردید و در بازی چيزي به اسم کاور گیری وجود نداشت. اما در این بازی شاهد اضافه شدن این امر مهم در یک بازی شوتر به این عنوان بوده ایم.

داستان :
در نسخه اول بازی که در سال 2001 منتشر شده و همچنین نسخه 2 شاهد داستانی بسیار زیبا والبته در گیر کننده از سم لیک نویسنده بازی بودیم. داستانی که با تاریکی و سرمای نیویورک و حالت ناامیدی شخصیت بسیار هماهنگی داشت. اما همه ی طرفداران این عنوان فکر میکردند که با عوض شدن لوکیشن بازی و موجود نبودن یک تم تاریک مثل شهر نیویورک دیگر شاهد یک داشتان غم انگیز نخواهیم بود. اما این طرز فکری کاملا اشتباه است. درست است، لوکیشن بازی تغییر کرده و دیگر تم تاریک قبل را ندارد اما در بازی شاهد این خواهیم بود که داستان اشارات زیادی به ماجرای غم انگیز و مخوف مکس دارد. در نسخه های قبل، قبل از هر مرحله شاهد نوال هایی بودیم که همانند یک کمیک داستان مکس را دنبال، و ماجرایی که قرار بود در آن مرحله برایش اتفاق بیافتد را روایت میکرد. اما در این نسخه راکستار دست به کار جالبی زده است و این نوال ها را به صحنه های (اکشن-در داخل بازی) تبدیل کرده کرده است که خود به نوعی کار جالبی به شمار می آيد و جذابیت داستان و البته گیم پلی را دو چندان می کند. اما داستانی که " دن هوسر"  نویسنده سری سوم بر عهده داشته است سعی کرده تا ماجرایی که برای مکس در سائوپائولو اتفاق افتاده را با داستان غم انگیز دو نسخه قبل ارتباط داده و آنها را به هم گره بزند. در بازی شاهد فلش بک خواهیم بود که نشان میدهد مکس پین چگونه به سائوپائولو رفت و این داستان را رقم زد. هم چنین این فلش بک اشاراتی هم به سرگذشت مکس پين از نسخه دوم را دارد.
در ابتدا که اعلام شد استدیوهای راکستار وظیفه ساخت بازی را دارند همه متعجب شدند. زیرا همه ما میدانیم که شرکت راکستار و استدیوهایش توانایی خاصی در تولید و عرضه بازی های OPEN-WORLD دارند و بازی های آنها در این ژانر بسیار موفق و عالی هستند و با اینکه بازی های  OPEN WORLD هستند از گرافیک بالایی هم برخوردارند. اما همه فکر می کردند که این عنوان موفق نخواهد بود و شکست خواهد خورد. اما بر عکس همه ی صحبت های طرفداران راکستار نشان داد که با 8 سال کار بر روی بازی توانسته بازی در خور نام مکس پین را تولید کند.

نتیجه گیری :
مکس پینی که توسط راکستار عرضه شد عنوانی بود که یه قولی نام نیکان خود را یعنی مکس پین 1-2 را بالا نگاه داشت و پیشرفت های چشم گیر و زیادی کرده بود. داستانی که به خوبی روایت شده بود - گیم پلی که اکشن و زیبا طراحی شده بود - گرافیکی که همانند عناوین انحصاری به چشم می آمد و...از دلایل موفقیت این عنوان هستند. در کل بنظر می رسد که پس از هشت سال صبر کردن برای این عنوان این صبر ها به نتیجه رسید و هواداران مکس پین را راضی کرد و علاوه بر ان هواداران زیادی هم جذب این بازی شدند. در کل تجربه این بازی می تواند برای شما بسیار جالب و جذاب باشد.

http://bia2vorojak.persiangig.com/download-takmovi.gif


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: بازی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Max Payne III نقد بازی مکس پین سه , مستند اچ دی, مستند بلوری, دانلود مکس پین, دانلود مستند, دانلود مستند های جدید, دانلود نقد بازی, دانلود نقد بازی مکس پین سه,