مدیریت دانلودها با Internet Download Manager 6.11 Build 8 Final
نوشته شده توسط امید در ساعت 12:29


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت دانلودها با Internet Download Manager 6, 11 Build 8 Final, ,
مرورگری محبوب Opera 12.00 Build 1448 RC1
نوشته شده توسط امید در ساعت 12:27

مرورگری محبوب Opera 12.00 Build 1448 RC1

Opera 12.00 Build 1448 RC1 : نسخه ای دیگر از جدیدترین مرورگر پرسرعت و محبوب اپرا.مرورگرهای مختلفی برای گشت‌‌و‌گذار در اینترنت طراحی شده‌اند كه كروم، فایرفاكس، اینترنت‌اكسپلورر و... برخی از آنها هستند. در این میان مرورگر دیگری نیز وجود دارد كه گاهی اوقات تیتر اخبار سایت‌ها، وبلاگ‌ها و نشریات می‌شود و از حق نگذریم یكی از بهترین مرورگرها در رده مرورگرهای اینترنتی است و چنانچه تبلیغاتی در حد فایرفاكس یا كروم داشت، مطمئنا 90 درصد كاربران را به خود اختصاص می‌داد. این مرورگر اپرا نام دارد كه كاربران خاص خودش را دارد و بسیاری از این كاربران نیز تعصب خاصی نسبت به آن دارند!مرورگر Opera با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بارگذاری می کند. در مرورگر اپرا ، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک ، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه ، جلوگیری از انتخاب متن و … را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب Opera 12, 00 Build 1448 RC1, ,
پلاگین فلش پلیر مرورگرها با Adobe Flash Player 11.3.300.25 Final
نوشته شده توسط امید در ساعت 12:24

پلاگین فلش پلیر مرورگرها با Adobe Flash Player 11.3.300.25 Final

Adobe Flash Player 11.3.300.25 Final : امروزه استفاده از فایلهای فلش در طراحی و پیاده سازی صفحات وب به یک عمل غیرقابل انکار تبدیل شده است. هر سایت حتی اگر ساده نیز باشد حداقل یک فایل فلش در خود دارد. برای اجرای این فایلها همه ی مرورگرها نیاز به نصب افزونه ی مخصوص اجرای این فایلها را دارند. البته در میان مرورگر ها به جز مرورگر اینترنت اکسپلورر که از ActiveX برای اجرای فایلهای فلش استفاده می کند بقیه از پلاگین حاضر بهره می برند. این پلاگین به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe ارایه شده است و با نصب آن بر روی سیستم خود دیگر قادر به دیدن تمام فایلهای فلش موجود در سایت ها خواهید بود.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مالتي مديا ، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: پلاگین فلش پلیر مرورگرها با Adobe Flash Player 11, 3, 300, 25 Final, ,
مدیریت جیمیل با Gmail Notifier Pro 4.1.2 Multilingual
نوشته شده توسط امید در ساعت 11:16

مدیریت جیمیل با Gmail Notifier Pro 4.1.2 Multilingual

Gmail Notifier Pro 4.1.2 Multilingual : همانطور که می دانید IMAP یا Internet Message Access Protocol یک پروتکل برای خواندن ایمیل می باشد که در محیط شبکه و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. SSL یا Secure Socket Layer یک پروتکل لایه جلسه (لایه 5) در مدل OSI می باشد که برای رمزگذاری اطلاعات ارسالی بر روی اینترنت و شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. SSL در واقع از یک روش استاندارد برای رمزگذاری استفاده می کند که ترافیک بین کلاینت و سرور را رمز می کند تا کاربران دیگر نتوانند آن اطلاعات را دریافت و یا آنها را بخوانند. همانطور که مشاهده کردید این نرم افزار مدیریت جی میل ، امنیت را هم برای شما در هنگام خواندن ایمیل هایتان فراهم کرده است. از دیگر امکانات جالب Gmail Notifier می توان گفت که این نرم افزار از ایمیل های UTF 8 هم پشتیبانی به عمل می آورد. امیدواریم با دانلود این نرم افزار خواندن جی میل بتوانید نهایت استفاده را برای کنترل ایمیل خود ببرید و آسودگی را در هنگام چک کردن جی میل های خود به همراه داشته باشید.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت جیمیل با Gmail Notifier Pro 4, 1, 2 Multilingual, ,
دانلود Most Wanted Softwares 2012 مجموعه نرم افزار های پر مخاطب
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:35
 دانلود Most Wanted Softwares 2012 مجموعه نرم افزار های پر مخاطب
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه نرم افزار های پر مخاطب سال 2012|

در پست امروز مجموعه ای از پرمخاطب ترین نرم افزار های سال 2012 را برای دانلود شما کاربران فهیم اماده کرده ایم. Most Wanted Softwares شامل نرم افزار های پرطرفدار سال 2012 می باشد که تمامی نرم افزار های این مجموعه به صورت کرک شده یا با کرک و فعال ساز عرضه شده اند.این مجموعه شامل نرم افزار های تبدیل فرمت،مالتی مدیا و ابزار های اینترنت می باشد.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مالتي مديا ، اينترنت ، گرافيك ، امنيتي ، ابزارهاي سي دي ، كاربردي ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Most Wanted Softwares 2012 مجموعه نرم افزار های پر مخاطب, مجموعه نرم افزار, نرم افزار های پر مخاطب, پر مخاطب, دانلود مجموعه نرم افزار های پر مخاطب, دانلود نرم افزار های جدید, دانلود نرم افزار کاربردی, دانلود نرم افزار جدید,
دانلود Mozilla Firefox v13.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:32
دانلود Mozilla Firefox v13.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Mozilla Firefox v13, 0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس,
دانلود مرورگر اینترنتی Comodo Dragon 19.1.0.0
نوشته شده توسط امید در ساعت 10:59

دانلود Comodo Dragon 19

امروزه اینترنت و کاربرانش آنقدر وسیع و گسترده شده است که هر شرکتی تمایل دارد گوشه ای از این وسعت را گرفته و بتواند کسب و کار خود را رونق دهد. در این میان بازار مرورگرهای اینترنتی بسیار داغ بوده که شرکت های بسیار معظمی وارد این عرضه شده اند.
کومودو دراگون مرورگر اینترنتی است که با سرعت و کارایی بسیار بالای خود به عنوان یک مرورگر همه کاره شناخته می شود.این مرورگر از تکنولوژی کروم استفاده می کند و از آخرین متد های این تکنولوژی بهره می برد.شما با استفاده از این مرورگر می توانید بدون نگرانی و با امنیت کامل در اینترنت وب گردی کنید و از فضای وب لذت ببرید.
یکی از ویژگی های بارز این مرورگر حفظ کامل حریم شخصی کاربر بوده و امنیت کامل را برای وب گردی کاربر ایجاد می کند.این مرورگر از بهترین تکنولوژی های روز برخوردار بوده و ابزارهای حرفه ای برا وب گردی در اختیار شما قرار می دهد.این مرورگر در زمینه امنیت بسیار قوی بوده و نیازهای هر کاربری را برای امنیت تامین کرده و خیال او را راحت می کند.
زبانه های این نرم افزار بسیار حرفه ای بوده و کاربر می تواند بدون مشکل با آنها کار کرده و به صورت حرفه ای وب گردی کند.این مرورگر به نرم افزار های دیواره آتشین اجازه می دهد تا به صورت کامل بر روی وب گردی شما تسلز پیدا کنند تا از ورود هر گونه بد افزار به سیستم شما جلوگیری نمایند.
این مرورگر از پروتکل های مختلف پشتیبانی می کند و در صورت نیاز به گواهینامه های مورد نیاز مثلا اس اس ال به شما پیغام داده و از شما اجازه باز کردن این سایتها را می گیرد.
این مرورگر در حین حرفه ای بودن و بسیار کاربردی بودن جذاب و کاربر پسند بوده و طوری طراحی شده است که کاربر راحتی و قابل استفاده بودن را در جای جالی این مرورگر حس می نماید.در این مرورگر همچنین قابل تب پذیری رعایت شده است که کاربر بتواند بدون نیاز به باز کردن صفحه جدید هر تعداد که تب جدید لازم دارد باز کند و از صفحات مختلف استفاده کند.
این مرورگر همچنین به شما این امکان را میدهد تا بتوانید هیستوری و کوکی را بعد از اتمام کارتان پاک کرده و در حالتی سیار امن حریم شخصی خود را حفظ نمایید.
این مرورگر همچنین مانند کروم با حذف فضای اشغال شده برای ابزار توانسته است فضای مشاهده بیشتری را به کاربر بدهد تا بتواند وب سایت را با فضای بیشتری مشاهده نماید.اگر نگران امنیت و کارایی هستید و کارهای مهمی میخواهید در وب انجام دهید این گزینه بسیار خوبی است که نباید معطل کنید.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مرورگر اینترنتی Comodo Dragon 19, 1, 0, 0, دانلود comodo dragon 19 دانلود کومودو 19 مرورگر اینترنت مرورگر وب,
اجرا کردن چندین Yahoo Messengerبصورت همزمان
نوشته شده توسط امید در ساعت 20:55

اجرا کردن چندین Yahoo Messengerبصورت همزمان

Multi Login Yahoo! Messenger : تا بحال شده بخواهید همزمان چند یاهو مسنجر باز کنید؟ در حالت عادی این کار امکان ندارد. اما در این پست ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد که به هر تعداد که خواستید یاهو مسنجر باز کنید!!!
برای این کار کافیست فایلی که در این پست ضمیمه شده را دانلود نمایید و پس از خارج کردن از حالت فشرده فایل RAN.REG را اجرا نمایید. به همین سادگی! از این به بعد هر چقدر که دوست دارید میتوانید یاهو مسنجر باز کنید.

قابل اجرا برای تمامی نسخه های یاهو مسنجر

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: اجرا کردن چندین Yahoo Messengerبصورت همزمان,
دانلود نسخه نهایی مسنجر محبوب Yahoo Messenger11.5.0.228 Final
نوشته شده توسط امید در ساعت 20:50

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final : نسخه جدید یاهو مسنجر با امکانات جالب عرضه شد.کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماييد...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه نهایی مسنجر محبوب Yahoo Messenger11, 5, 0, 228 Final, ,
مرورگر محبوب Google Chrome 19.0.1084.52 Stable
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:2

مرورگر محبوب Google Chrome 19.0.1084.52 Stable

Google Chrome 19.0.1084.52 Stable : نسخه جدید مروگر محبوب گوگل کروم. مرورگری که با تکنولوژی پیشرفته وب را سریعتر ، ایمن تر و آسان تر برای شما نمایش می دهد و به جستجوی بهتر شما در وب کمک می کند این مرورگر توسط بزرگترین موتور جستجو گر جهان یعنی گوگل با اهداف ثبات ، سرعت ، امنیت و رایط گرافیکی ساده تولید شد و تاکنون تغییرات بسیار زیادی داشته و با بیرون آمدن هر نسخه شاهد تغییرات زیادی در آن بودیم که این مسئله بیان گر آن است که گوگل نگاه خاص و آینده نگری به مرورگر خود دارد ، Google Chrome یک نرم افزار متن باز (Open Source) است و معماری نرم افزار آن ، از ابتدا با استفاده از قطعات دیگر نرم افزار منبع باز از جمله WebKit و موزیلا فایرفاکس طراحی شده بود و برای تهیه کردن نیازهای قابل تغییر کاربران این مرورگر متن باز در نظر گرفته شد .

براي دانلود به ادامه مطلب موراجعه فرماييد...

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: مرورگر محبوب Google Chrome 19, 0, 1084, 52 Stable,
دانلود Change MAC Address v2.4.0 Build 79 - نرم افزار تغییر مک آدرس در شبکه
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:41
دانلود Change MAC Address v2.4.0 Build 79 - نرم افزار تغییر مک آدرس در شبکه

در مباحث مربوط به شبکه با آدرس فیزیکی MAC Address مواجه می شویم که به عنوان یک آدرس خاص درون تراشه کارت شبکه ثبت شده است و توسط آن می توان به شناسایی هرکدام از کارت های شبکه پرداخت. ممکن است شما از راه های متفاوتی قادر به تغییر دادن این آدرس باشید ولی با راه اندازی مجدد سیستم باز هم این آدرس مقدار قبلی خود را خواهد داشت! نرم افزار Change MAC Address ابزار مفیدی برای تغییر MAC Address کارت شبکه، بدون توجه به نام تولید کننده و یا درایور آن است که با استفاده از آن شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس، یک MAC Address تصادفی تولید نموده و آن را به طور دائمی ذخیره کنید تا حتی با راه اندازی مجدد سیستم نیز دچار تغییر نشود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
دانلود نرم افزار نسخه نهایی مرورگر اینترنتی سریع Opera 11.64 Final
نوشته شده توسط امید در ساعت 19:42

نسخه نهایی مرورگر اینترنتی سریع  Opera 11.64 Final

Opera 11.64 Final : مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار نسخه نهایی مرورگر اینترنتی سریع Opera 11, 64 Final,
دانلود Waterfox v12.0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)
نوشته شده توسط امید در ساعت 13:10
دانلود Waterfox v12.0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Waterfox v12, 0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی),
مرورگری متفاوت با FlashPeak SlimBrowser 6.01.025
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:51

مرورگری متفاوت با FlashPeak SlimBrowser 6.01.025

FlashPeak SlimBrowser 6.01.025 : اگر جز آندسته از کاربرانی باشید که با اینترنت سر و کار دارید مطمئنا برنامه های مختلفی در زمینه وبگردی سراغ دارید و بیشتر به مرورگرهای معروف مانند فایرفاکس , اینرنت اکسپلورر , گوگل کروم و... علاقه دارید و از آنها استفاده می کنید. اما مرورگرهایی وجود دارند که شاید تا به حال اصلا اسمشان به گوشتان نخورده باشد ولی بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه وبگردی هستند. FlashPeak SlimBrowser یک برنامه ساده و قدرتمند در زمینه وبگردی با قابلیت های فراوان و سربع بارگذاری سریع می باشد. شما با استفاده از این مرورگر قدرتمند می توانید تمامی صفحات مورد علاقه خودتان را در سریعترین زمان ممکن باز کنید. زیرا این برنامه قدرت بسیار بالایی در زمینه بارگذاری صفحات دارد. این برنامه کارامد دارای ظاهر بسیار زیبا و منوهای آسان می باشد و رابطه ی خوب و مستقیم با دیگر مرورگرها دارد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: مرورگری متفاوت با FlashPeak SlimBrowser 6, 01, 025, دانلود, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود, دانلود نرم افزار مرورگری متفاوت با FlashPeak SlimBrowser 6, 01, 025, دانلود نرم فزار,
مسنجر همه کاره Nimbuzz 2.2.1
نوشته شده توسط امید در ساعت 22:48

مسنجر همه کاره Nimbuzz 2.2.1

Nimbuzz 2.2.1: نسخه جدید مسنجر نیم باز برای کامپیوتر.یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دلتافوکس آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: مسنجر همه کاره Nimbuzz 2, 2, 1, دانلود نرم افزار, دانلود, دانلد نرم افزار مسنجر همه کاره Nimbuzz 2, 2, 1,
مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0 Final
نوشته شده توسط امید در ساعت 23:13

Mozilla Thunderbird مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 12.0 Final

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: Mozilla Thunderbird, برنامه Mozilla Thunderbird, دانلود, دانلود Mozilla Thunderbird, دانلود برنامه Mozilla Thunderbird, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Mozilla Thunderbird, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلود نرم افزار چك كردن جيميل, دانلودها, نرم افزار Mozilla Thunderbird, نرم افزار كار با ايميل, چك كردن ايميل در ويندوز,
دانلود نسخه نهایی مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 12 Final
نوشته شده توسط امید در ساعت 14:31

بعد از زمانی طولانی بالاخره Firefox 12 هم منتشر شد که نهایتا تغییراتی در بخش های تب صفحات و تب Home که خیلی ها منتظر آن بودند، در آن داده شده است.تب جدید صفحات این مرورگر خیلی شبیه به همین قابلیت و به همین نام در مرورگر کروم است. تب Home نیز که قبلا در مرورگرهای اپرا و کروم محبوب شده بود، در این نسخه از فایرفاکس نیز ساخته شده، اما دارای عملکردهای بیشتری نسبت به آنها می باشد.
تب جدید صفحات به شما یک بخش 3 در 3 از سایت های پربازدید به همراه عکس را نشان می دهید. شما می توانید هر کدام از آن ها را Pin و یا مخفی کنید. همچنین می توانید آنها را با Drag  & Drop جا به جا کرد و مدیریت کنید.
بخش تب Home فایر فاکس بسیار جالب تر طراحی شده است . در اصل 2 فاز مختلف در این بخش وجود دارد. فاز اول یک "اجرا کننده" را در زیر لینک ها برای دانلود، تنظیمات، نرم افزارها و غیره ایجاد می کند. فاز دوم که شکل جدید از صفحه Home است ، وب سایت هایی که اخیرا مشاهده کرده، نرم افزارهایی که اخیرا اجرا کرده اید و حتی پیام های کوتاه را برای شما نمایش می دهد.
تکمیل خودکار URL آدرس های اینترنتی از دیگر امکانات جدید فایر فاکس 12 است. یکپارچگی بیشتر با نرم افزارهای تحت وب نیز از اهداف طراحان نسخه جدید فایرفاکس بوده است.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه نهایی مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 12 Final, دانلود نرم افزار, دانلود, دانلود با لینک مستقیم, دانلود firefox 12, دانلود فایرفاکس 12, دانلود مرورگر اینترنت, , دانلود موزیلا, فایرفاکس, مرورگر اینترنت, موزیلا,
دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5
نوشته شده توسط امید در ساعت 8:59

Mozilla Firefox 12 Beta5 : نسخه جدید و آزمایشی مرورگر محبوب و آتشین فایرفوکس عرضه شد.Firefox 12 دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی این مرورگر می باشد. در این نسخه آپدیت های جدیدی به نرم افزار اضافه شده است. هر 6 هفته یک نسخه جدید از نرم افزار ساخته می شود که یک سری از مشکلات نرم افزار در آنها از بین می رود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اينترنت ، ،
:: برچسب‌ها: دانلود, مرورگر, محبوب, و, آتشین, Mozilla, Firefox, 12, Beta5, دانلود مرورگر محبوب و آتشین Mozilla Firefox 12 Beta5,